Leven

“Er was zoveel onduidelijk, dat was bij het Servicepunt wel anders”

,,Ik heb weleens huilend op straat gestaan. Eenmaal terug in Nederland was alles anders. En dan te bedenken dat ik in mijn jonge jaren zelf in de hulpverlening heb gezeten....

lees verder

‘Ik had als vluchteling zoveel hulpvragen, ik had helemaal niets meer’

“Ik kom hier zo’n drie keer per week”

Vrijwilliger Tilly Riem trekt eenzame ouderen graag van de bank en uit het huis

‘Als jongere nam ik natuurlijk niet alles van m’n ouders aan’

‘Tijdens een voorlichtingssessie over Wmo bedacht ik me dat ik zelf ook wel hulp kan gebruiken’

‘Toen alles voor de wind ging, kwam ik niet in aanraking met het Servicepunt of de Voedselbank.’

‘Samenwerken is zinvoller dan steeds maar medicatie voorschrijven’

Heeft u een (hulp)vraag? Bel met 070 2053003 of start de chat

Telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag 9.00-21.00 uur en op zaterdag en zondag 10.00-16.00 uur. Chat: maandag t/m vrijdag 9.00-17.00 uur. We werken anders omwille van het coronavirus. Voor meer informatie over onze nieuwe werkwijze klik hier